blogger-emoticon.blogspot.comMMUAHH ! welcome gorgeous ! do follow mine , i'll follow you back . esok pasti ada tetapi esok belum pasti untuk kita . Beringat-ingatlah untuk menghadapi esok yang pastikan mendatang .thanx

Teacher


" Cikgu shahirah yang disayangi kerana Allah , Islam itu tinggi tiada yang lebih daripadanya . Indahnya hidup bersama Islam , membawa ketinggian dan kemuliaannya dengan penuh rasa bangga , biarpun di mana jua .
Bahagianya hidup bersama Islam , ajarannya agung ,mencukupi semuaaspek kehidupan .Manisnya hidup bersama Islam , umatnya bersaudara .Ukhuwah terasa indah apabila berkasih sayang kersana Allah . Bermaknanya hidup bersama Islam . Kerana Islamlah , terbit rasa cinta pada cikgu Shahirah , sebagai saudara kami selamanya , Islam mengajar  kita hidup bersaudara . Cikgu Shahirah mencuri ruang istimewa di hati kami biarpun kau sedetik bersama . Jiwamu penuh rindu pada kebenaran biarpun banyak halangan . Kau srikandi harapan .Mungkin kita akan bertemu lagi ?
Andai mungkin , kami menanti pertemuan itu dengan penuh kerinduan . Mungkinkah kami akan menemui cikgu Shahirah  yang lebih istemewa pada hari ini ? Lebih istimewa dengan ketinggian Islam yang dibawa , dihiasi pula busana muslimah . Tentu jelita sekali menurut pandangan-Nya . Andai tak mungkin berjumpa lagi , ingatlah ... pernah dipisahkan , kita akan bersama lagi di negeri abadi . Kita akan saling mencari , andai layak menjadi bidadari penyeri di Taman Firdausi ,di situ kita berjumpa lagi . Salam sayang kerana Allah .

Tenkiuu datang . follow kite kay :D

No comments:

Post a Comment