blogger-emoticon.blogspot.comMMUAHH ! welcome gorgeous ! do follow mine , i'll follow you back . esok pasti ada tetapi esok belum pasti untuk kita . Beringat-ingatlah untuk menghadapi esok yang pastikan mendatang .thanx

Hati


Sudah lama tak bukak blog , terasa macam dah berhabuk dah blog iteww . Hihihi .Noktah !
 Disini aku mahu luahkan apa yang terbuku dihatiku , kadang bila aku bukak blog aku tak tahu nak cerita pasal apa . So , now aku nak cerita tentang luahan hati aku .


Ya , kekadang kita mencari seseorang untuk kita luahkan perasaan kita . Hati manusia ni akan mencari sesiapa sahaja untuk dia luah , bagi aku Allah tempat aku mengadu segalanya . Jika hati aku mahu kongsikan masalah dengan sahabat aku , aku akan ceritakan . Buat lah apa pon , yang penting selesa bagi kita , kan? Jangan juga selalu bertindak bodoh . Masalah datang sikit , nak bunuh diri , nak lari dari rumah , nak pergi jauh dari masalah . Habis tu masalah tak selesai kan lagi  yang dok gatai pi lari kan diri buat apa? Ingat dengan cara tu hampa rasa  masalah hampa dah selesai . Please kita ada Allah , Tuhan kita . Dia sentiasa ada dengan kita ,walaupun kekadang kita lupa denganNya . Tolonglah kalau tak dak sapa nak sayang hampa , Allah ada , dia sayang Hamba dia .\
.
.
.
.
.
Ini Al - kisah aku .. 

Bukan aku tak mahu , Ingin sekali ...
Tapi , semua itu hanya sementara , hanya angan angan 

Semua orang memiliki keinginan masing masing ,
hala tuju yang lain , tak semua sama .
Aku? di tempat yang aku tak dapat menerima ,
Mahu saja jadikan ini sebagai mimpi ,
tak semua mimpi kenyataan ..
Sungguh! semua ini menyakitkan .

Sakitnya susah untuk diubati ,
Aku tak kuat untuk hadapi ini semua , aku tahu aku ada Tuhan .
Setitis air mata mengalir kerana memikirkannya ...
ingin saja tidur untuk selamanya ,
kerna aku tak mampu untuk hadapi seorang diri .

Hati ini merintih , meminta pertolongan dariNya .









Tenkiuu datang . follow kite kay :D

No comments:

Post a Comment